Damp på äckelgubbar

Asså jag måste bara skriva av mig, blir så sjukt irriterad.. -.-'' Hur dumma i huvudet är folk (GUBBAR) igentligen..


(Emmh, JA DET ÄR VÄL KLART JAG VILL! Du kan få cama för mig med?! skulle dö för att få se en 50 årig gammal gubbes.. *mmmmh* gud vad frestande!?)

Något i stil med sånna här meddelande är något man får var och varannan dag, eller ah.. Troligvist nästintill varje dag, på QX. (Som är en "gay"-sida, för er som inte visste det) Tycker det är intressant hur sjukt dumma i huvudet killar är, eller ah äckel gubbar? som de flesta är.

Man blir medlem på en gay kommunity just för att slippa dessa "mail,kommentarer"osv ifrån män, endå är det nog på denna sidan jag fått mest sånna här typer av meddelande, man blir ju bara så sjukt förbannad varje gång. Det bästa är att över 80 % av alla tjejer har postat i deras presentationer så som "KILLAR LÄGG INTE NER ENERGI PÅ MIG, JAG VILL INTE HA SEX MED ER!" "NEJ JAG VILL INTE SE DIN KUK I CAM SÅ LÅT BLI O SKRIV!" OSV.. Men ah, dem går väl igång på det kanske? eller så kan dem bara inte acceptera att vi faktiskt inte är intresserade! (JAA där har vi att! ;D) 

Ibland har jag fått sånna extrema jävla sjuka mail så man bara "EH VAD HÄNDER?!" typ.. De var en skulle komma på direkten hem till mig tydligen? och så skulle jag tydligen föda hans barn och jag vet inte allt vad snubben snackade om. Man blir nästan chockad om en trevlig kille skriver till än på ett normalt "sätt" eller vad man ska kalla det.

Ahja jag fick bara lite psyk, inte de första man vill/orkar se när man precis gått upp och är lite halv morgontrött och små surig! (a)

Nej nu ska jag gå och fixa mig klart, skola skola skola! :D Börja med tapetsering idag, cpe kul ska det bli! :)

Puss på att sålänge! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur reagerade dina föräldrar när du sa att du var homosexuell? hur sa du det? och hur reagerade amis mamma och pappa?

hur blev ni två ihop?

snälla svara!

2011-03-04 @ 19:51:56
Postat av: sarah

Mmm dom gubbarna är ju bara för härliga!!... NAAT O.o

Såå kul är de att det är typ 90% gubbar på den sidan -.-'

2011-03-06 @ 14:25:03
Postat av: Anonym

uppdateringen:D:D

2011-03-09 @ 15:38:50
Postat av: nicke

Hej! :D

2011-06-25 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0