Nääämään

Hellow!

Är inte taggad på att åka hem imorgon assu.. Verken taggad på att lämna Ami eller på att gå upp klockan typ halv sex på morgonen.. Mmmmh vad kul det ska bli, inte.

Åka tåg i miljoner timmar också, men när jag kommer hem blire att träffa bruur dirrn! Ska dock bli kul! :) Klara mig inte utan honom, för han är bäst!

Idag har jag enbart sovit typ. Amis mamma kom in klockan fyra och skulle kolla om jag levde, vilket jag inte gjorde. Frågade henne vad klockan var och fick svaret fyra tror jag, jag typ.. "SAY WHAT?!" sen ba "ah Ami kommer nog hem snart.." Hahha fail på den.. Men hann bli klar exakt till hon kom hem, duscha, sminka mig, och allt på en 45 min. Elit!

Nu är vi hemma hos hennes pappa och ska nog äta lite snart.. Nudlar <33333

Ikväll.. eller ah det är ju kväll.. Ska vi väl kolla film och så. Måste sova tidigt idag med, men ah.. det lär vi väl inte göra..

Men nu orkar jag inte skriva mer puss på er alla! ;D


Kommentarer
Postat av: Ricky

Du är bäst snutte (:

2011-01-31 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0