Hallå eller

Nu har jag precis kommit hem och har faktiskt hunnit sitta nån min och varva ner. Så täntke jag skulle ta och skriva ett litet inlägg innan jag stressar igång igen.

Varit i skolan hela dagen såklart, och haft en massa med tråkiga lektioner.. VANLIGA lektioner?! Ur tråkigt! Måndagar och Fredagar kan kyssa.. mh :)
Iallafall, jag klarade iallafall provet i svenskan! :D och det var verkligen precis att jag klarade det. Kikki fick typ fråga mig om en sak för att ja skulle få de sista poänget. Hhaha hade ju varit duktigt fail om hon inte hade kunnat deala när de va ett poäng ifrån.

Nu ska jag bara äta, packa klart, fixa mig, ladda ner musik och sen ner till tåget för att spendera resten av denna dagen resandes! Grymt kul ska de bli att bara sitta och glo i flera timmar! :D

Får se ifall de blir något mer inlägg idag, kanske testar att lägga upp något ifrån mobilen det kan ju bli intressant! Annars skriver jag när jag kommer hem till bby.. Eller ah, imorgon skriver jag isåfall.. (a) hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0