För att du har tagit mig med storm..

Ingen kan förstå hur sjukt starkt jag känner för dig, jag förstår det knappt själv.
Folk tycker nog det ena och det andra om dig och mig, mycket positivt men det finns nog folk som har sina negativa åsikter om oss också. 
Men det bryr jag mig inte om för en sekund, jag är med dig för att det bara är med dig jag kan känna så sjuka och helt galna känslor. Varje sekund jag spenderar ifrån dig är en utmaning, men det den tiden jag får spendera med dig gör allt så sjukt värt det. Jag behövde inte mer än se dig för att veta.. hur lost jag varit..

"But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth"


Jag tyckte kärlek var överskattad, till ögonblicket jag träffade dig..


Kommentarer
Postat av: Nicke

Aaaaw :') ni är så söta :)

2011-01-25 @ 23:25:54
Postat av: <3

Varje sekund jag spenderar med dig är är fan det mest värdefulla som finns Moa. Och varje stund jag inte är med dig så känns det bara som att nåt fattas, den där äkta livslusten finns liksom inte utan dig.. Visste inte att det kunde kännas så ens innan jag träffade dig, du har verkligen gjort något sjukt med mig.. Något sjukt underbart.. <3

2011-01-26 @ 02:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0