Äntligen hemma!

Är så sjukt trött nu, har hållt på att kakla och foga hela dagen. Grymt kul men damn min stackars rygg!

Idag har jag massa tråkigt jag måste göra, måste för det första försöka att lösa detta med de individuella valen som ska lämnas in senast på måndag!?

Jo men när vi skulle göra välja dem idag i skolan, så funkar såklart inte skrivaren?! och Viktoria får värsta dampet och säger att vi får fixa det imorgon. Aha? men hur ska jag lösa detta nu då? jag är liksom inte 18 så mamma måste skriva på mina papper innan jag lämnar dem. Då får jag som svar att jag får lämna dem på måndag, aha men jag åker nog hem ifrån åsa/kungsbacka en sväng för att lämna dem då?! :D och sen tillbacka igen?! Eller INTE..
Jag får väl fråga ifall Rickard kan hjälpa mig på något sätt, imed att han är den enda jag kan komma på som har en skrivare.

Sen måste jag plugga på medeltidsprovet som jag skulle ha gjort för nog 3 månader sedan.. Som ska göras imorgon, roligt!

Och efter det måste jag springa en runda, vet i fan vad som har hänt, men snart rullar jag fram.. INTE okej..

GUD vilken rolig dag jag har framför mig?! Kanske inte värdens positivaste inlägg men jag kan lova er att jag kommer vara gladare imorgon! åka till bby.. (a)


eLiT!

Mosaik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0