Uttråkad :D

Hey!

Just nu sitter jag hemma hos Ami och har grymt tråkigt! Hon har ju inte lov som mig, så hon går ju i skolan hela dagarna.
Så de enda jag har gjort under dagarna är att sova tills hon kommit hem, men idag slutade hon senare.
Så just nu sitter jag bara och känner mig sjukt förslappad, orkar typ inte ens resa mig ur fåtöljen! :D
Men men, hon kommer väl hem snart hoppas jag!

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, hennes pappa skulle komma hem ifrån typ Egypten tror jag det var? idag.. Så skulle de lagas mat osv.. Men nu skulle han tydligen inte hem idag? Haha jag fattar ingenting typ.. men ah ;)

Så jag vet inte vad det ska bli av denna kvällen, myskväll med film och så? låter ju inte helt fel! :) Tror Ami nämnde pizza med.. Gud vad gott, typ dör här som vanligt.. Hon vägra att mata mig :( cutt.. (a)

Nä.. Nu ska ja nog försöka att orka resa mig för att platta håret.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0