Uppdaterar'N

Hello!

Har ju varit en extremt dålig uppdatering de senaste dagarna, men har verkligen haft fullt upp..

De senaste dagarna har bestått av Karlskrona, springa, bruur, fira jennie som fyllde 18 (GRATTIS GUMMAN!<3), festa och vara med Ami så har inte haft tid att sitta vid datorn, inte ork heller för den delen..

Men nu har bby åkt hem.. Och det är bara jätte tomt, hatar verkligen att vara utan henne. Eller jag kan typ inte vara utan henne blir bara helt emo och orkar ingenting.. Cutt cutt

Men man får väl göra det bästa utav situationen, vad det nu är? plugga kanske? höhöh.. Skulle ju behövas.. taggad?
- nää.. inte MÖE!

Nu ska jag nog spela lite Titan quest med bruur, som tröst.. Sen får jag väl ta tag i de dära fina böckerna som ligger så fint och väntar på mig.. :)


Haha, vi som älskar att vara med på bild?! eller inte.. söti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0