LOV!

Nu är det looooooov! Fy fan vad underbart.. sova?! Har typ inte sovit ett skit de senaste 2 veckorna så detta lovet ska jag använda till att ta igen all sömn jag missat..

Men nu sitter jag iallafall hemma hos bruur och kollar på när han är förbannad och städar! Lite små kul faktiskt att lyssna på när han är sur, man kan verkligen inte annat än att skratta åt sötisen! :)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på senare, men jag hoppas att det inte är något allt för ansträngande, för jag är näst intill död..

Blir att sova tidigt ikväll och gå upp någolunda tidigt imorgon, för att jag har fått mitt övningskörnings tillstånd nu i veckan, äntligen!? Blev helt galen när jag fick se det, sprang in till datorn och typ spammande stackars Stefan om att jag skulle få köra på direkten när det typ var kolsvart ute men de gick ju såklart inte. Så nu har han halvt lovat att jag ska få köra imorgon, och för mig är det inte kanske utan han ska! (Muhha, hör du det Stefan! Ja vet att du läser min blogg, och du vet att ja inte godtar ett nej! (a) hihihi puss på dig!)

Vi får väl se hur det går, kommer inte ens kunna starta skiten.. FAIL :)

Men nu ska jag gå och göra min lilla älsklings Rickard glad igen! thiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0