Lördag

Idag gick jag upp jätte tidgt faktiskt, klockan elva wuuho! De va ingen mamma som tvingade upp mig heller, utan jag gick upp självmant.. Imponerande!

Så sprang jag upp i duschen dirren så jag kunde tvinga upp Ami lagom i tid för att äta frukost med familjen, mysmys.

Sen hade mamma tydligen feber med, så då skulle JAG laga mat? emmh.. Typ panik när hon sa det.. Ba hur i helvete ska detta gå?
Men det gick faktiskt bra för att vi skulle laga pannkakor, och det har jag ju lärt mig att laga nyss, wuuhu vilken tjej!Tog bara 17 år för mig att lära mig typ världens lättasre maträtt..

Så denna dagen har mest bestått utav äta, stan och nu har vi ätit nyss.. Och nu ska vi tydligen göra varma mackor med, smal familj? eller inte.. 

Snart börjar Melodifestivalen med! Wuuhooo, hejhej pensionärer. (y) Nejmen faktiskt inte, känns bara jävligt skönt att vara hemma en helg utan att festa! Bara sitta och äta en massa godis och kolla på melodifestivalen med familjen är faktiskt sjukt mys, Cindy kanske skulle komma hit en runda med, trevligt trevligt.

Men nu ska jag som sagt göra varma mackor och mysa med min underbara familj, hoppas alla får en kanon lördag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0