LIV?!


SIS <3 Hahha gillar stilen, Bara för isa är så kort.. Så jag får stå som en gammal kärring.. :(

Hahha denna bilden är bara Epic.. Den liksom bara råkade bli såhär. ;D

lalalalalala 

Slutade tolv idag och stack hem till Bruur med Johanna och Fanny direkt efter skolan. Var där någon timme sen drog jag hem, hjälpte mamma att städa i typ en och en halv timme. (ruuuuligt) Sen hade jag så sjukt tråkigt medans jag sitter och väntar på att klockan ska bli åtta, så jag lekte lite ego. Efter en stund kom Isa hem och ville vara med! :D

Och nu har jag ännu tråkigare, därför sitter jag och skriver detta extremt meningslösa inlägget! Medans jag är hyper speedad! :) PUSS PÅ ALLA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0