Lite blandat

Tjuuu

Nu sitter jag här med hårfärg i hela skallen och väntar på att tiden ska gå så jag får skölja ut det, duktigt lame. 

Efter det ska jag fixa mig dirrn, för att sen lite senare blire att äta lite pizza med lilla Rickyy, och sen ska vi upp till Jossan och kolla på hennes lägenhet som hon flyttade in i för någon dag sedan, typ igår?
Duktigt fuskigt, jag vill med ha lägenhet! Ska fan byta skola till typ Olofström eller något bara för att få en egen lägenhet! :D Eller.. så skulle jag inte det.. Men det hade varit fett me nice!

Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, gick upp vid ett tiden satt vid datorn en stund sen drog jag ut och sprang, duktig tjej! Efter det började sis färga mitt hår, bra att man har en sån sneeel syster som hjälper än med det! :)

Igår blev de lite "fest" med, totalt värdelös kväll.. Verkligen sämsta på väldigt länge!
Jag tänkte verkligen stanna hemma först, för mamma hade varit så gullig och handlat hem en massa med godis och sånt för hon trodde både jag och Isa skulle vara hemma. Men näe jag skulle festa och hon skulle till Pontus, fick duktigt mycket med samvetskval haha (förlåt mammiie) Lovar att stanna hemma nästa gång! ;)

Nu ska jag skölja ur färgen, lägger upp en bild på håret senare lovers! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0