Kommentarer

Postat av: emmeli

Jättefint skrivet! Är så glad för din skull!

Svar: Tack Emmeli! <3


Postat av: Ami

Bara för att jag börjar gråta när jag läser det här.. Moa, jag förstår fortfarande inte hur just jag kunde få den sjuka turen att träffa dig. Tror inte ens det finns någon bättre än dig. Under bara den här korta tiden så har du kommit att betyda så otroligt mycket för mig. Och det kommer bara att växa mer och mer för varje dag.. Vet inte om det låter överdrivet att säga att det är dig jag lever för. För det är verkligen så det känns, du har fått mig att vilja leva.. helt sjukt. Bara med dig jag kan känna den sanna lyckan och bara lusten att vilja leva.. är fan helt beroende av dig, because YOU are like a drug to me.

För att jag älskar dig Moa! <3

Svar: Det var jag som hade tur sötis! Hahah, för mig låter det inte övedrivet för jag känner lika dant, och om det låter övedrivet för andra, so.. what so fucking ever?! :D För du är bara allt.. Nej, det är jag som är beronde av dig.. 


Postat av: Isa

aww, så glad att du entligen hittat dig själv siis <3

Svar: Aww, tack bby! <3 


Postat av: Anonym

vart bor din flickvän? :)

Svar: Emh hon bor i en liten håla vid namn Åsa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0