I'm alive!

Näämään heeey! I'm alive!

Blablabla har inte orkat uppdatera på några dagar, känns bara så onödigt att lägga ner tid på att skriva massa inlägg på en blogg när jag är med Ami. Så därför bruka jag skippa det när jag är med henne! :)

Men iallafall idag åkte hon hem, lika hemskt som vanligt. Gått i skolan hela dagen med, Sarah var med hela dagen också för att kolla om hon ska välja hantverk nu till hösten. Dock fick stackarn vara med mig hela dagen och sitta och glo på när vi la golv i flera timmar, kanske inte var allt för roligt? Men endå, hon vet iallafall hur man lägger golv nu.. alltid något? :)

Nu har jag nyss kommit hem, varit med mamma en sväng på maxi med och handlat massa bak shit. Min tur att ha fikat imorgon. (Ni vet.. de enda vi gör på hantverk är att fika)
Så skrek alla att jag skulle göra negerbollar, och det gjorde mig absolut inget. Var duktigt orolig över detta, jag baka!? kunde se mig stå och lägga hela dagen på at försöka få ihop något ätbart tills imorgon. Men negerbollar vet jag att jag faktiskt klarar att göra! Stolt tjeje! Rickard (bruur) kommer när som med och ska hålla mig sällskap och hjälpa mig med att! Mys inte varit med han på allt för länge, så det ska bli trevligt att få psyka av sig lite med mitt lilla offer!


Hihihi detta la vi idag! :D type.. SNABBAST?! :D Jennie, Janni, Johanna och jag! Ser as skabbigt ut, men det är bara tyå damm... mmmmuumms! :)

Kommentarer
Postat av: sarah

Du, jag kan nog lägga golv i sömnen ;o haha

2011-02-16 @ 18:01:59
Postat av: Mudy

Hehe ni e så duktiga brudar hehe :D

2011-02-16 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0