hihihihihih

Tju!

Är typ jätte trött.. Har typ inte sovit något alls igår natt och inatt..
Gått i skolan idag med såklart, så roligt! Var till och med medverkande på idrotten! Wuuho, nog första gången på en månad.. (a)

Slutade iallafall två, drog hem till bruur en stund direkt efter skolan och snackade lite med honom, sen stack hem för att Emmeli och Cindy stod och väntade utanför mitt hus, skulle vara hemma till tre..
Hihi typ då jag gick ifrån Rickards, stackars dem.. (a) Fast när jag kom hem så satt dem utanför och gormade like hell.. eller ja.. dem själva skulle väll kalla det för "sång".. Så dem verkade glada endå, trotts att det är svinkallt ute. Stackars Lina kom springandes i en jävla fart med, tror hon ropade efter hjälp?

Så nu har vi suttit och snackat en massa med skit i flera timmar, skönt. Dock var alla tre mer eller mindre döda, tror Cindy sa "ÅÅHÅH, jag är så trött!" minst 30 gånger.. Man ba -"JO VI VET DET NU?! KEFT.. -.-''

Nu har jag precis ätit och har ont i magen, wäähä.. Att jag alltid ska äta för mycket? Men nu ska jag ringa älsklingen för att jag måste få höra hennes röst innan jag dör på riktigt. :) Sen är det nog rätt mycket bud på att sova, typ dirrn?!

Sussa sött alla sötnosar! :)


lalalalalala..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0