Godmorgon!

Klockan är nu sex på morgonen och jag har redan duschat och sminkat mig?! haha.. Detta hade varit totallt obegripligt för att vara "mig".. om inte..
Jag hade varit vaken hela natten! Imed att jag sov typ hela dagen igår, så jag är super hyper! :D Medans Ami går omkring som en zombie här, den stackarn har bara sovit 3 timmar igår natt och typ 2 inatt. Tycker faktiskt synd om henne.. (a)

Nu ska jag platta håret sen äta lite, efter det åka ner till stationen och spendera halva denna dagen resandes!

Tänkte skriva: "Hoppas alla ni andra ha det kul i skolan!" (Muhahaha) .. Sen kom jag på att alla har studiedag..
Och plötsligt var det inte lika roligt, längre..




Kommentarer
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Jag var inte ledig :O men på miches skola hade dom studiedag.. Cutcut :(

2011-02-01 @ 16:39:03
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0