Föllt öpp

Stressad dag tuype?!

Nejmen.. Kom hem till Ronneby klockan två, så kom Rickard, Poppe och Jaaka och hämtade upp mig vid stationen. Sen drog vi till stan och kollade runt, handlade lite smått och så underkläder, och en mössa för min del. (Bad hair day, tänkte va lite sådära 2009 ) höhöh ;D

Sen drog jag och Rickard ner till stan och solade, äntligen! Var typ 132147845 miljoner år sen jag gjorde det sist! Efter det handlade vi lite och drog hem till mig och packade och åt kladdkaka (a) så ikväll blir det dampkväll med bruur. (awesome!) 
Har varit jätte duktig med och skrivit värsta fet långa listan med saker jag ska göra i veckan. Seriöst de va nog 15 saker.. Så idag ska jag försöka göra dessa sakerna.. Iallafall!

* Skriva ut svenskan och lite annat.. (Eftersom alla mina hotmails är typ hackade.. KUL?!)
* Skriva två stycken "CV"'
* SPRINGA!
* FIXA MSN!
* Sova! ;) typ död nu, sovit i en och en halv timme på tåget eller ja lite halft sovit iallafall..


Nu har vi precis lagat mat och jag klarade att göra fiskpinnar och makaroner, HELT SJÄLV?! Damn, är fan stolt (a)

MAT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0