Dagens.. WTF?

Hejhej

Jag är typ lagom irriterad right now.. eller vänta? så får jag inte skriva.. hmm.. vad är de nu det heter.. Jo.. "TALSPRÅK" var det. Ja menar jag får ju inte skriva hur jag vill i min blogg? nejnej! För jag ska ju bli storbloggar? TYDLIGEN! asså omg!

Gick in och skulle kolla min facebook, då har "Jesper Håkansson" skrivit i min logg såhär.

"Jesper Håkansson tänkte bara skicka en liten länk till dig :) Det står några rader om dig och din blogg så säg gärna vad du tycker och kommentera om du känner för det :)
http://jeppssonline.com/2010/09/andra-bloggen/"

Jaha vad är de nu då tänker jag då? Vad har jag nu gjort då?

Såhär står det i Jeppes blogg.

baralillamoa” det bra med dig är att du inser att du inte är en stor bloggare och att du inte får rösta i år!

I övrigt är det inte mycket positivt jag får ut av att läsa din blogg eller prata med dig på bilddagboken! Vi tar din blogg först och sen din rasism! Jag har läst igenom väldigt många inlägg på din blogg nu, och jag blir väldigt irriterad på att du måste skriva “talspråk” med uttryck som: “möe”, “Hmm Nat”, och “Men ba WHAT?!?!” men om vi bortser från det kunde ju din blogg varit ganska underhållande? Nej absolut inte, vi vill helt enkelt inte veta om du festar eller skiter i det för att du inte orkar göra dig i ordning! VI TYCKER INTE DET ÄR UNDERHÅLLANDE! Ännu en dålig “kompisblogg” som antagligen aldrig mer kommer få ett besök av Jeppsson (om inte nått spektakulärt händer efter detta inlägg!)!

Då till rasismen, jag kan inte säga att du är rasist för jag vet inte hur du ser på det själv. Men jag tycker att kommentaren: “då kan de gått få höra blatte jävel!!” låter lite som rasism iaf? och detta har du själv skrivit Moa! Sen gillar jag ditt sätt att argumentera för din sak där du bara säger saker som: “Asså du verkar ju helt fuckt up med dina jävla utläningar?”. Eller när du säger: “Du borde chiilla lite med INFORMATIONEN. Allt är verkligen fakta för dig. Man måste inte alltid läsa sig till exakt allt. Man kan bara tex titta på tv eller bara se sig omkring.” finns det nått att bygga argument på förutom fakta? Nej just det!

Alla citat och annat är saker som Moa själv har skrivit och som finns offentliga på hennes blogg eller min bilddagbok!"


Nu vill ska vi se detta gick till då?

Jag och Jesper hade en lång diskussion om invandrare i början av juli tror jag det var, på bdb. Där försvarade han allt vad invandrare var, och då blev jag irriterad och gick in och sa vad jag tyckte. Att de får gärna komma hit osv, men de ska inte bete sig som de gör! (Nu menar jag såklart inte alla!) men de är way too many som beter sig illa. Vandaliserar osv ja ni vet ju själva? ingen nyhet direkt. Vi skrev hur mycket som helst så jag kan inte direkt kopiera er och visa allt men om ni vill läsa vad vi skrev och vad jag skrev så finns det på Jeppes bdb "JEPPSSonLINE". Där ni också kanske kan se att han har skrivit halva mina inlägg för att jag ska se mer "r-tard ut", och mer rasistisk ut..exempel "då kan de gått få höra blatte jävel" då har jag suttit och diskuterat att jag tillexempel tyckte det var mycket obehaglit när jag var i 10 års åldern så följde alltid ett gäng "blattar" efter mig och mina kompisar och sa att vi var snygga osv.. jag ska kopiera vad jag skrev..

"Öhhh? -.- OJ shiit du är ett HELT år äldre än mig och du är så häftig för du är större? OJOJ konstigt? du är KILLE ffs. Och DU har ju för i helvete missufftatat allt jag sagt. Och de som kallade mig för snygg osv. VAR FÖR I HELVETE 35-40 år? ska en 10 åring ta de som en fucking komplimang? OCH ja har fan aldrig kallat någon för "blatte jävel" MÖJLIGT VIS om någon "blatte" har kallat mig för hora eller något annat då kan de gått få höra blatte jävel!! Eller de kanske inte du tycker? Asså du verkar ju helt fuckt up med dina jävla utläningar?"

Asså jag tycker det är så jävla dålig stil att kopiera ut något på det sättet? jag framstår som en hyper rasist, jag har inget emot utläningar så vidare de beter sig vårdat eller vad man ska säga. Så måste säga tack Jeppe för att alla tror jag är det nu! Jävligt moget måste jag säga.

Sen så kommer vi till att ingen läser min blogg, nahe typ? de var ju synd? jag har ju dock aldrig tvingat någon att läsa den? endå gör folk det? jag vet dock inte om dem läser den för att skratta åt mig eller för de är intresserade av mitt liv osv. Men jag skiter faktiskt i vilket. Jag har bloggen av eget syfte, folk får tycka vad dem vill. Han drar verkligen alla över samma kant/gräns alla tycker min blogg är tråkig och ointressant bara för att han inte gillar den.
Ja, och sen så skriver jag ju tydligen ovårdat med? för att jag använder "TALSPRÅK" jaha? de menar du inte? du tror inte jag gör det mer flit?
Jag skriver som jag gör i min blog därför att JAG anser att det blir mer avslappnat och roligare att läsa och att man på något sätt kanske får en inblick i hur jag är som person. Jag tycker inte om att läsa texter som skulle kunna komma ifrån en faktabok i skolan, SORRY!

Men sen en sak till? asså jag känner mig faktiskt lite nerhackad eller vad man ska kalla det, vad ger dig rätt att helt plöstligt bara hoppa på mig såhär? sen fattar jag inte varför du gör det? En viss "Jeppsson" kanske inte kan ta att folk tycker olika? och att alla kanske inte tycker som dig? Jag vet inte. Vi hade ju denna disskutionen i början av juli som sagt.. Sen helt plötsligt får man random kommentar i loggen två månader senare. De måste fan ha tagit dig hårt! imed att du fortfarande bryr dig om det. Sen måste säga att det känns riktigt hårt att du aldrig mer kommer att besöka min blogg, omg en hel besökare mindre.. *poff* borta.

Ahja nu ska jag skita i det, han är väl avundsjuk eller något? ja vet inte och bryr mig faktiskt inte heller, tyckte bara det var lite lågt att lägga ut så. Speciellt när inte hela sanningen är med. Vill inte att folk ska anse mig vara en jätte rasist för att jag tycker att om invandrare ska komma hit så ska dem bete sig vårdat osv, och du Jeppe.. du behöver inte ens lägga energi på att svara för jag orkar inte tjaffsa med dig du har alltid rätt spelar ingen roll vad man säger så därför kan du lika väl svälja det jag skrivit nu som jag tänker göra med det du skrev om mig!

PUSS ;*







Kommentarer
Postat av: Ricky

Så ska det låta babe! Han ät bara avis för att han ser ut som en säck potatis i ansiktet >.<

2010-09-07 @ 22:05:01
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Denna värld! har inte folk något annat att göra i ronneby nu för tiden?

2010-09-07 @ 22:19:33
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Jeppsson

Tack Moa! :)

2010-09-07 @ 22:28:36
URL: http://jeppssonline.com
Postat av: Josefine Karlsson

Jag kan inte mer än hålla med hon Sandra, jisses ha inte folk annat att göra!

2010-09-07 @ 22:35:35
Postat av: ...

stå på dig förfan för du har helt rätt :)

2010-09-07 @ 22:38:52
Postat av: Anonym

håller verkligen med den här över, du har helt helt rätt! stå på dig! :)

2010-09-07 @ 22:40:06
Postat av: duvetnikkie

moa, bryr dig inte om vad han skriver. han verkar inte ha något liv eftersom hans blogg består utav att bara dissa folk, han har redan dissat mig i den också. han är helt enkelt patetisk och kommer på saker bara för att få läsare. han ville att han och jag skulle starta ett bloggbråk, tydligen skulle jag få mycket läsare genom det. jag menar come on, hur gammal är killen? bry dig inte om honom, du har en bra blogg och så enkelt är det. hans liv är helt enkelt tragisk, så skriv inte mer om honom, han tröttnar till slut! :)

2010-09-09 @ 19:28:32
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0