HELLOOW :)

Hejhejhejhej

Blev ingen uppdatering igår.. Jag hade verkligen ingen möjlighet till det alls.. Efter jag slutade igår så åkte jag in till karlskrona och skulle försöka hitta en vinterjacka, hade dem några? Nej.. Inte någon stanns fanns det vinterjackor. Men men det kommer väl in snart om man har tur, sen åkte jag och babyy hem med hans mamma.

Så var jag hemma cirka en kvart, och sen bar det iväg till "älmhult" för att hämta Tabby! :D fast de var en bit längre än till älmhult faktiskt, blocket annonsen var lite lustig.:s 

Men vi kom fram iallafall, fast de tog typ ifrån klockan sju till klockan elva på kvällen att ta sig fram och tillbaka (fast då var faktiskt ett donken besök inräcknat) så vi säger att själva resan fram och tebax tog cirka 3 timmar och 40 min. Vi hade räknat med mycket mindre tid, blocket visade att de skulle ta cirka en timme fram, jo tack! x) 

Dock hade vi inte tänkt på att de var typ skogsväg hela vägen dit så man fick köra skit sakta för älgarna och alla andra skabbiga stora djur som gillar att springa ut på vägarana när det är mörkt ute. -.-'' Som jag sa i bilden "Varför kan ingen lära älgarna att titta sig för innan de går över vägen?" Rickard hade inget direkt svar på det *hihihhi* (a) Men jag tycker de borde starta en älgskola eller något! hihhiih :D Shit vad smart jag är? eller :)

Nu ska jag välja ut några bilder på Tabby och lägga upp, har runt 300 st redan.. hihi, men jag lovar er att jag inte ska lägga upp alla! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0