YES! internet funkar.. för tillfället?..

WOOOOHOOO!!!!!!!!!!!!!!!

Internet funkar..

Seriöst Internet har varit nere sen cirka klockan sex i lördags tills typ ny -.-'' Hoppas fan dem har fixat de nu så de inte fuckar ur om 1 timme igen osv.

Men iallafall! Lördags kvällen bjöd på lite fest, var väl en helt okej fest osv, men jag var inte riktigt på humör. Men när jag väl får mina små psyk-damp, ja då skulle jag ju såklart hoppa studsmatta, lite smådragen som jag var och ja.. jag hoppade väl i cirka 30 sec.. (med klackar, inte världens bästa ide det heller) men, sen när jag skulle "landa" så kom jag typ snett x) så de bara knakade till i hela foten och jag typ föll ihop.. haha!

Iallafall.. kvällen slutade en stund där efter.. eller ja.. jag och Emmeli skulle dra hem, men vi fick sitta och vänta på alla möjliga människor som skulle hämta oss i typ 45-60 min.. SKOJ! x) Sen när jag kom hem så gjorde babyy massa varma mackor till mig som jag hästade i mig sen däckade! :D Puss på honom! För att han är finast! :)

Söndagen: När jag vaknade så gjorde de så in i helvetes ont i foten, så fort jag bara råkade röra det lilla minsta så började jag gråta -.-'' så vi undrade om den kanske var bruten, men efter ett tag så blev det bara bättre och bättre med den, så den var/är bara stukad! :) SKÖNT det iallafall. Blev lite rädd där ett tag.

Sen vid ett-tiden (söndagen) så åkte jag, babyy och mamma min och kollade på en lägenhet åt Rickard. :) Den var jätte gullig och mysig! Så vi ska se nu idag (snart) hihi om han får förlängt med jobbet, isåfall så hoppas han att ingen annan som varit och titta på lägenheten, har "tagit den". För om den är kvar så blir det flytt för hans del! (FUSK, jag är så sjukt avis) men men, min tid kommer väl med.. Lite skönt att vi slipper vara i mitt minirum hela tiden, för det är verkligen skit litet!


Ahja nu har ni blivit uppdaterade om min helg! ;) och nu ska jag gå och göra varma mackor! MUMMS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0