Trött

Hej alla!

Jag får be om förlåtelse för mitt dåliga uppdaterande senaste dagarana, mycket beror på mitt cp-internet! som aldrig vill fungera. Men tror vi ska byta nu, för såhär orkar man ju inte ha det? Man förväntar ju sig att man ska kunna sitta vid datorn när man vill, när man betalar för skiten.

Men men, smällar man får ta! hihii, nu sitter jag här nyduschad och drogad som en ko, känner hur påsarna under ögonen bara hänger! :) mmmm!

Orkar inte gå till skolan idag, eller jo det gör jag.. sen.. Men just nu känner jag bara för att slänga mig i sängen och snarka sönder den hela dagen, men det är ju dock inget alternativ så de är bara att släpa sig dit! :) Blir att måla hela dagen, och det är endå rätt chillt. Värre imorgon isåfall med alla vanliga lektioner..

Men nu ska jag käka något innan jag drar till skolan! ;) Hörs senare! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0