Svar på kommentarer

Postat av: Ricky
Så ska det låta babe! Han ät bara avis för att han ser ut som en säck potatis i ansiktet >.<
Svar: haha, jo det är väl så. x)

Postat av: Sandra Ackefjord
Denna värld! har inte folk något annat att göra i ronneby nu för tiden?
Svar: Haha! verkligen inte! Ronneby lever på detta.. Tyvärr. :/

Postat av: Jeppsson
Tack Moa! :)
Svar: vsg.. 

Postat av: Josefine Karlsson
Jag kan inte mer än hålla med hon Sandra, jisses ha inte folk annat att göra!
Svar: Nej! jag börjar med undra det! :s

Postat av: ...
stå på dig förfan för du har helt rätt :)
Svar: Tack! :)

Postat av:
håller verkligen med den här över, du har helt helt rätt! stå på dig! :)
Svar: Tack! :) Mjo jag gör mitt bästa.. x)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0