Spännande det dära med att rösta!

Hellleeeoow

Nu har jag precis ätit! Men känner mig lika hungrig som innan jag åt, bra Moa bra! Det blev nämligen biffar, potatis och sås till middag vilket jag inte är så hemsk förtjust i.. Nej usch, gillar det verkligen inte! x) bläbläblä
Japp, tror ni fattade min poäng.

Som sagt idag i skolan har jag målat och målat och åter igen målat! Så jag har ont i ryggen.. de gillar vi med?.. Vi är iallafall snart klara! :) Det är awesome.

Efter skolan så hämtade lilla mamma mig (a) (hej jag är lat och orkar inte ens cykla hem)
Så jag följde med henne till maxi och handlade lite och sedan skulle hon rösta, SPÄNNANDE! Aldrig sett hur,var,när någon röstar osv innan.. Så det var intressant?! fast näe, de tog typ 2 min sen var hon klar, hon gick inte ens in i de dära båsen och gömde sig som man tror alla skall göra. Hon tog inte heller 15 olika lappar för att ingen skulle se vad hon röstade på. Nej nej! här bara kastar vi ner skiten. ;) Haha

Ahja nu hade jag tänkt att städa mitt rum för att det är stökigt som vanligt, kläder överallt, disk, och bara allmänt mycket skit överallt. Men man kan väl klandra mig? faktiskt. Rummet är ju typ 4x3 m2 och Rickard och jag "lever" här inne typ, så de är ju ganska förståligt! ;D

Men nu ska jag som sagt städa lite, ha det bra sålänge, uppdaterar senare! Lövveeyaa!







Kommentarer
Postat av: Ricky

Hihihi lätt att det blir lite stökigt där vi är ;)

2010-09-16 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0