Söndagar

Emmh ja.. jag är ju inte den enda som använder söndagar som typ "chill"/"inte gör ett skit på dag".. De brukar ju skrivas mycket om att söndagar är så hemskt meningslös osv på bloggar. Men igentligen, hur fucking sköna är inte söndagar?!

De är oftast den enda dagen du faktiskt kan skita i att göra någonting alls överhuvudtaget! Fredag/lördagar är man nästan alltid upptagen med att springa på stan, umgås med vänner, festa eller vad man nu är upptagen med, uttråkande släktkalas bruka ju också inträffa på fredag/lördagar.. Usch ja..  

Så tänk va sköna söndagar är igentligen! :D Man slipper allt de dära ansträngande, hihihhihihhh.. Jag är ju ganska bekväm av mig med så.. (a) Söndagar är AWESOME! :D hihi

Ahja, Babyy kom iallfall hit i morse och väckte mig vid 11 tiden, den galningen hade typ tagit tåget ifrån lund vid 8.. Man ba okej du är cp hihihihiih. Men iallafall de va mysigt att se han de första man gjorde när man vaknade. :) Så jag gick upp då, och så åkte vi ner till stan och handlade massor av frallor. mat <3 och nu har vi bara typ tagit de lugnt såklart! De är ju SÖNDAG! :)

Ahja vi hörs senare mina små babes!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0