Ronneby bloggar

Asså nu har jag suttit och lagt till mer än 5st Ronneby bloggar på bloglovin. OMFG?! Vilka kan dessa vara?! Hihihi de ni!

Nejmen seriöst, jag har endel på bloglovin.. faktiskt.. Och dem jag inte har bruka jag skumma igenom ibland när jag har ork.

Grejjen är den att jag läser gärna andras bloggar. Men när man tex "markerar endel bloggar som lästa", sen kollar man 1-2 dagar efter så är det typ 25 st nya inlägg.... Man ba WHAT?!?! typ..

Men men, nu har jag iallafall lagt till några och vi får se hur länge dem får vara kvar innan jag får damp för att jag kommer hem efter skolan tillexempel och ska läsa 100 st nya inlägg. (:

Sen tänkte jag bjuda på en bild på mig också! Trevligt trevligt! Jaaa.. eller något! :D


Heheheheheheheheeehehehehheheehheheehhehehehehehehehehee







Kommentarer
Postat av: Ricky

Den bilden är så jävla morrig ååh, gaaalet ( dregel) <3

2010-09-04 @ 23:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0