Puss på att!

Hejhej :D

Idag har vi fixat med UF-rummen på knutan! Var ganska drygt till en början att marskera överallt osv. Men sista timmen började vi att måla och ja och Johanna va ju helt klart bäst! haha nabask. :) Vi skulle igentligen fortsatt imorgon också.. men då är de ju frilufsdag! FYFAN va skoj! fast verkligen inte, piss tråkigt! Men vi får fortsätta på torsdag istället. Så alla ni som ska eller håller på med UF, sen när ni får se era nya "arbetsrum" så ska ni veta att det är HANTVERKS tvåorna (inredning & design) som har gjort allt, ifrån idén till att måla upp skiten! :D hihi

Ahja sen efter skolan så drog jag hem och duschade lite snabbt sen kom babyy och hämtade mig så åkte vi till lägenheten för han skulle skriva på papprena! AWESOME! :) Senast den 1 oktober flyttar han in, och då blir det fest! Efter det åkte vi en runda till Jysk och kollade på soffor och sänger och shiit. x)

Nu sitter jag här och har precis käkat en jeffla massa kyckling, and i löve it! Snart börjar idol och nu ska jag gå och göra popcorn till det för jag är så fet! :)

Puss på er ALLA! :)







Kommentarer
Postat av: Nanaki

Hej tjejen.

Fin blogg :)

jag ville bara kolla med dig om du vet om att det finns en kille som har skrivit skit om dig i sin blogg?

Om inte? kika in här ---> http://jeppssonline.com/2010/09/andra-bloggen/#comments



kramkram <3

2010-09-15 @ 15:06:28
URL: http://nanakihibiskus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0