Morgondagen?

Nej! nu ska jag sätta igång en film och slänga mig i sängen, och sedan nannaaa så sött!

För imorgon är det FREDAG! :D

Och då ska jag gå i skolan och ha världens tråkigaste lektioner..

- Bild & form
- Naturkunskap
- Svenska
- Samhällskunskap

BLÄ säger jag bara!

Men efter skolan så ska jag och babyy kolla på bio! Förhopppningsvis.. de verkar vara lite bugg med bokning av filmen "Som hund och katt: Kitty galores hämd" :D:D:D:D:D hihihi.. Kollade alltid på ettan av denna filmen när jag var liten, hah så sjukt bra! (a)

Men men iallafall.. (Moa väx upp?) fast nä.. never!
Ah och åter till det "seriösa" emh, de verkar inte gå att boka denna filmen och den visas inte att den överhuvudtaget går någon dag alls? men igår stod det att den skulle gå imorgon? lustigt.. Så vi får väl ringa in till dem imorgon och se ifall den går, och om den inte gör det så vet jag inte vad som händer imorgon.. fest?

ahja! PUSS på alla mina små bävrigaläsare för idag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0