Moa Bäck.. Originalet..


Jaoh den nya frisyren.

hehehehehehe, jaoh man ser nog inte så stor skillnad.. Men jag kan ju säga att på allt förutom längden på håret, är klippt cirka 10cm. Och då menar ja typ allt hår. För det var enbart längden på längden eller vad man ska kalla det som jag sa att han inte fick klippa mer än nån cm. De är alltid det jag kommer hem och har cp ångest över, och denna gången tänkte jag skippa det! Så det blev väl ok.. denna gången. Luggen är lite yvig bara xD Typ bara "fladdrar" höhöh.

Och som ni ser i rubriken och säkerligen på bilderna så har jag inget smink osv.. och ja ni ser ju att jag grymt snygg utan smink med.. Hmm nat! Men men, vem bryr sig typ? Skapades såhär inte möe att göra åt att.

Ahja nu ska jag och babyy kolla på en av mina favoritfilmer! En djävulsk romans! Åååh jag älskar den filmen. Äckligt bra. :) Ni som inte sett den borde kolla på den!







Kommentarer
Postat av: Ricky

Kom och mys ner dig i sängen nu då :):) hihihi

2010-09-02 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0