Lite allt möjligt..

Hej hallå alla! :D

Idag har jag varit död, like always! Nejmen, sover nästan ingenting om nätterna och huvudet är bombat med för mycket saker, funderaingar och annat.. Så det är därför jag uppdaterar så dåligt osv, för att jag faktiskt inte orkar vilket leder till att jag inte känner för att heller..

Men det ska jag ändra på! Promies!

Sen blir jag ganska less med, de känns som allt och alla letar fel på än igenom bloggen. Jag har verkligen inte bloggen för att få uppmärksamhet. Åtminstånde inte på sättet! Jag hatar när folk ska provisera osv, lägga ut negativa saker om än på deras bloggar.

Jag verkligen avskyr den sortens uppmärksamhet. Vill inte att folk ska se mig som någon jävla fjortisbloggare, och jag tycker faktiskt inte att jag är någon fjortis heller! Ja skriver bara om mitt liv och min vardag. Lägger inte ut 1000 bilder på mig osv. Och de bilderna jag lagt upp på mig själv, så är hälften oseriösa där jag ser ut som ett freak. Men men, lite besviken på det iallafall. Sen är de nog inte alla som läser min blogg för att leta fel, men ibland känns det som många gör det, men vem vet de kanske inte är några alls knappt som gör det? Ingenting man kan veta om säkert heller juh..

Iallafall idag har inte hänt allt för mycket. Varit med babyy sedan lite efter jag kom hem. Sen drog vi ner till stan en stund för att underhålla stackars Robin som var övergiven på stan x) Men de blev bara en kort stund för sen började Idol! Så satt vi och kollade på det! :) mysmys.


Våran nya (fick dem igår) "Hantverks jacka" som vi fått av något företag för att vi gjort speciella hyllor åt dem. Det står "Hantverks programmet" stor på baksidan sen lite mindre under det står det "Möbler & Inredning Design" och på fram sidan står det "Gymnasieskolan Knut Hahn" och deras logga. Faktiskt en jävligt skön jacka eller vad man ska säga x)

 Sen är jag rätt söt med?.. (bild)






Kommentarer
Postat av: Hanna :)

jag läser inte din blogg bara för att hitta fel iaf :D

2010-09-09 @ 10:37:13
URL: http://haaannacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0