Lite allt möjligt :)

God morgon :)

Gårdagen blev lyckad, mycket trevligt var det! :) (Lägger upp bilder senare, för en gång skull tog jag några bilder iallafall)

Babyy och jag gick upp jätte tidigt idag med, typ klockan tio *suck*. Jag som behövde sova igentligen, men det är en himmla tur att det är studiedag imorgon. Så jag kan sova hela dagen imorgon istället. :)

Nu snart ska jag och Rickard dra ut till hans pappa på hasslö och äta middag där, som har blivit nästan en vana på söndagar. Men det är ju mycket trevligt så det gör ju mig absolut inget! (a) Mat tackar man såklart aldrig nej till! iallafall inte jag.

Ah sen blev det ju ett väldigt litet inlägg efter vi kommit hem ifrån Ikea igår. En sak kan jag ju säga de blev en hel del mer än vad han/vi tänkt oss. Rickard har ju redan i princip allt, imed att han bodde i lund innan när han pluggade, så man kan ju tänka sig att han redan hade allt.. Men icke! Han brände ytterligare 3000 spen på massa små plock. Men det mesta var ytliga saker som kommer att synas och göra lägenheten finare, han köpte nästan inget inte tråk som ex bestick och sådant som bara ligger i en låda endå. Så jag skulle nog säga att det mesta var bra köp! :) lite onödigt skit åker alltid med när man är på Ikea, det hör till! Sen utöver det så var det ju sängramen som saknades till lägenheten så de köpte han med en! JÄTTE fin är den, kommer bli super mysigt sovrummet! :) gillar! (a)


Den är ännu finare i verkligheten, blir en helt annan sak då! :)






Kommentarer
Postat av: Ida

Lägg inte upp några fula nu på mej Moa =)

2010-09-19 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0