Jag får lov att be om ursäkt igen! :) (a)

Hejhallå! ;D

Får be om ursökt för att jag inte uppdaterade igår heller.. hihi..
Men jag kan garantera er om att jag lever. :)

Igår hann jag inte mer än hem några min, sen stack jag till Cindy en runda. Jag var verkligen död också, så jag orkade inte sätta mig och skriva.. (a) Varit en väldigt lång vecka också faktiskt, även om vi hade studiedag i måndags så har jag varit helt död! tisdag-onsdag målade vi det sista i Uf-rummen, sen hela torsdagen var vi på Ikea med klassen, som dock var väldigt trevligt. :P Men endå trött av att blev man endå. Igår hade jag vanliga lektoner hela dagen så himmla kul asså. Samt att vi hade värsta provet på Antiken i svenskan. Men men tänker vila upp mig rejälv idag kan jag ju garantera! :)

Sen bjöd ju gårdagen på lite fest med, kvällen var lite upp och ner. Men stundvis mycket trevlig, dock hände lite saker som gjorde att jag gick hem tidigt.. Var väl hemma vid halv ett tiden och däckade dirket :) Dock typ det bästa när man festar att det tar fan inte ens 10 sec innan man somnar när man kommer hem. :) 
(jag glömde såklart att ta bilder, som vanligt. Måste bättra mig med det! ;D)

Idag vaknade jag runt tio tiden, satte mig och snackade lite med mamma en stund. Sen slängde jag mig vid Tv:en och kollade på Idol-avsnittet ifrån igår (a) som mamma spelade in åt mig. :) Och de sista sög verkligen! med de tre tjejerna, varför tog dem med super skelarn?! jag kan fan inte ens kolla på henne utan att garva. x) förlåt inget illa menat emot folk som skelar men hennes är ju ah.. bara för mycket..

Jag hade helst velat se både Jamilla och Madeleine i kvalet.. men om jag måste välja så vill jag nog att Madeleine ska komma med, hon sprider sån fruktansvärd glädje asså, helst sjukt. Tycker dem behöver ha med en sån solstråle! :)

Nu håller jag och babyys på att laga tacos, är sjukt hungrig typ inte ätit något alls idag. Så tacos passar perfekt just nu! Hörs senare! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0