Inte på blogg humör..

Hej alla, jag är verkligen inte på humör för att skriva om någonting idag. Är så sjukt cptrött så det bara finns inte.. efter denna dag i skolan. Att stå och banka in i en vägg med en kofot var jävligt jobbigt och anstängande faktiskt.. Sen blev man typ damm infekterad, så man typ inte kunde andas x) Men de var jävligt skoj också! De kan jag inte säga emot. Imorgon ska vi väl börja sätta upp gipsskivorna och så antar jag! Nicenice.

Men anledningen till att jag är så trött och typ dryg idag är iallafall för att jag har cpont i ryggen och fötterna (a) Känner bara för att gå och lägga mig.. Men får väl hålla mig vaken några timmar till iallafall.

Btw, nu är min dator fixad med. SÅÅ skönt, virus fri och Windows 7 installerat igen. Känns typ lagom mycket mer "modernt"! xp är ju typ som stenåldern i datortid.

Men men nu orkar jag inte sitta här och skriva om massa dator shiit, tror jag ska slänga mig vid Tv:en snart. Kolla på fångarna på fortet.. "bara för att"

Haregutt alla söta små bäverungar ;*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0