Hemma igen :)

Blev en hel del inhandlat för Rickards del x)

Först var vi på Jysk och så handlade han en ny soffa, samt två nya sängar. :) Awesome!

Sen skulle han handla "lite" katt saker så han hade de nu innan han flyttar in..
Ja.. nu kan jag fastslå vid att Rickard verkligen vill ha en egen katt! Han köpte fan hela affären.. typ..

Såhär sa snillet med : "Jag måste ha en korg för nu ska det storhandlas!" 

Jag efter ett tag.. : "Du kanske skulle tagit en vagn xD ?"

Klössbräda, matskålar, "Sovplats", massa leksaker, kattlåda, kattsand typ 20 liter xD, halsband och kattmat.

Nu saknas bara katten! ;) hiihi

Men nu nyss har vi precis käkat pizza, mumms! och jag är cp-mätt, åt ju precis innan vi drog med..

Nu ska jag fortsätta att försöka bygga ihop mitt enda köp för dagen, en ny hamsterbur. (haha) Den andra är så stor så köpte en mindre! Ska se ifall man kan få ihop skiten med! :)






Kommentarer
Postat av: Emmeli

ska rickard köpa den söta katten? =)vad roligt att han köpte hela affen när han typ inte ville från början. xD kul att han spendera sina pengar på bra saker iaf. =) hoppas ni hade kul på ikea. <3

2010-09-18 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0