Hejsan hoppsan ;D

Nu har jag precis ätit pannkakor och jag är cpmätt.. och har.. ont i magen :( Ätit för mycket (like always) (3 st pannkakor, vi med liten magsäck?)

Yeah yeah, dagen i skolan har varit as kul faktiskt, vi har byggt hela dagen! :D GILLAR! Men imorgon är de vanliga äckel lektioner igen, usch.. gillar INTE!

Nu sitter jag här och funderar lite kring livet x) Nejmen, funderar faktiskt mest över mitt eget liv. För det finns ingen mening med att sitta och fundera över meningen med livet osv. Därför att det finns ingen mening med livet, livet bara är liksom? Am i right or am i right? hihi..

Om cirka en timme börjar idol! :D Då ska jag mysa mig ner i soffan med täcke och hela paketet! (a) myys!

Haregött! sålänge :)







Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

sv. Håller med. Han vill bara bråka, det var därför jag inte skrev någonting tillbaka, det är inte värt att ge honom läsare för något så patetiskt som han gör.. Men keep up the good work moa :)

2010-09-09 @ 19:41:30
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0