Godkväll :)

Blev ingen fest ikväll.. och anledningen till det är att jag rent ut sagt var för lat för att gör mig i ordning. (a)

Men men, jag har suttit och pratat och bara umgåts med min underbara mamma & syster istället! Inte helt fel det heller! :) You are the best. <3

Men sen fick Isa och jag ett av våra små psyk damp.. ja vi har damp? om ni inte visste det menar jag? hihu. Så vi fick för oss att vi skulle lära oss att flyga lite. :)



Wiiihoo! eller? "I can fucking FLY!" :)


Fast du kan inte! hihihihihihihih ;*


Det är jag som är "Karate kid" om ni inte visste det?


Hmm, ja ni behöver inte se mer än så för att veta att jag är cp-skadad. :)


Årets härligaste bild!







Kommentarer
Postat av: Ricky

Hahaha söööta :D

2010-09-04 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0