Fredag! <3

Tjingeling! :)

Idag är det fredag <3 sjukt skönt! slutade tidigt idag med! :) De va inte heller helt fel. Så jag har typ suttit här i mer än 2 timmar och bara chillat.. (a) Men nu ska ja dra mig upp i duschen sedan äta och fixa mig. För ikväll blire feast! :)

Blir en helg helt utan babyy med, för han är i lund och ska träffa sina föredetta klassakompisar och lite sånt. Men de kan ju bli skönt samtidigt, inget illa menat eller så, ni förstår nog vad jag menar. Ibland är det bara skönt att vara själv utan sin kille. Men kommer sakna han också såklart, hihhihihihi. Ahja nog snackat om det! Måste som sagt fixa mig nu!

Hörs senare eller imon! :)

:D






Kommentarer
Postat av: ricky

saknar dig iaf >.< hihihih ;) <3

2010-09-03 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0