Emo-dag

Usch..

Känner mig Emo idag :/ wäääh

Eller jag bara blev på emo humör helt plöstligt.. Känner bara för att gräva ner mig right now x) höhöhö.. Stackars mig va. :)

Nejmen, vill bara bort ifrån denna jävla hålan! Vill ha gått ut ur Gymasiet nu?! och dragit här ifrån fort som möjligt till exempel Kalmar eller Växjö och börja plugga där! MEN NEJ! Två år till får man stå ut med lilla äckelhålan Ronneby! ;D "Välkommen till "staden" där alla är inavlade och allmänt lustiga! :)" Blöööö, visst verkar jag vara på bra humör.. :)

Tror dock inte jag är ensam om dessa åsikterna.. :) eller? ALLA älskar väl RONNEBY?!..

Nejmen, jag gillar faktiskt Ronneby på ett sätt. Man är liksom hemma här, man vet vart allt finns, man vet vilka alla är, man kan säga att man vet vart man står om ni fattar? Man vågar gå på stan mitt i natten osv, på ett sätt som jag inte tror jag skulle våga någon annan stanns. Men samtidigt usch vad jag hatar Ronneby.

MEN! nu ska jag sluta att leka Emo och gå och göra något annat! Är bara att acceptera att man har två hela år kvar här.. helt enkelt. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0