Emmh, uppdatera mig? TACK! hihihhi

NU ÄR JAG HEMMA! :D

Eller har faktiskt varit ett tag nu, och det är såååå skönt att bara sitta här vid datorn och inte göra ett fucking piss! :)

Sitter och kollar igenom Idol klippen lite.. (jag har inget liv) hiihih!
Nejmen, behöver igentligen få tag i Rickard och höra med han om han ringt till bion osv, men hans jävla cp mobil dör ju hela tiden. Asså seriöst de intrycket jag fått av iPhones är att de är helt jävla värdelösa! Rickard har aldrig över 15 % batteri på mobil-fan. De måste seriöst vara något fel på den! (iPhones är överskattade!)

Men men iallafall jag kan inte få tag i han för att den är död som vanligt. Så får väl se om han dycker upp vid halv 5 snåret när han slutat jobba, så jag kan bli lite uppdaterad om vad som händer ikväll. För jag har inte en aning, och de är lite små jobbigt faktiskt. Vet inte när man bör börja fixa till sig osv.

Jag hoppas iallafall att bion går idag.. för jag orkar inte festa x)


Denna killen har då fan den skönaste rösten än så länge! ÄLSKAR HANS RÖST!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0