:D :D :D :D :D :D :D :D

Hallå alla! Sorry att jag inte uppdaterat något idag, men jag kom hem nu..

Som sagt åkte jag och babyy till karlskrona efter skolan, men jag hittade dock ingen vinterjacka som jag ville.. Var typ inga som ens hade fått in vinterjackor.. Så vi skulle åka in nästa vecka för då skulle de tydligen komma in.
- Nemen vad trevligt då är jag ju redan DÖD! :/ pga kylan wäääh.

Nej men, jag köpte lite nytt smink stället, för att de är typ helt slut. Dessutom så har vi skolfoto imorgon och de kan ju vara trevligt att komma dit sminkad osv...
Hehehe, dock är jag duktigt shink på de som planerar upp skolfotonen. Imorgon börjar vi klockan 10, vår enda sovmorgon, och jag bara visste att vi skulle få ta kort på den. Men endå blev ja cp shink när jag såg det! Fyfan vilken stil assu. Blir att sova tidigt ikväll sov cirka 3 timmar inatt..

Men iallafall tillbaka till dagen! Sen drog vi och käkade donken och då ringer Rickards mobil med doltnummer, då är de en kille ifrån "Karlskrona byggnadställningar" som ringer och frågar om han vill komma på jobb intervju klockan 7, och de tackar han såklart JA till! Så vi åkte hem till Rickards pappa på hasslö och så åt vi och lite sånt myspys. Sen åkte vi tillbaka till karlskrona och så satt ja och väntade medans Rickard var på intervjun som jag trodde skulle ta cirka 15 min.. Den tog mer än 50 min xD Hade han kommit ut utan att ha fått jobbet så hade jag fan undrat va fan dem höll på med där inne.. x)

Men men nu har babyy iallafall provanställning i en vecka! :D och om han sköter det så blir det i en månad till och sköter han det så blir det ännu längre osv. :) Grattis babyyy! <3

Nu ska jag fixa och trixa lite i rummet och leta upp kläder till skolfotot osv sen ska ja SLÄNGA mig ner i sängen och kolla på film! De har varit en vääääldigt lång dag måste jag säga.


Smink <3

Dock har jag inte en aning om det är bra eller inte? aldrig använt just dessa innan. Men men det märker man.








Kommentarer
Postat av: Ricky

Hihihhi ställningsmontör evaldsson, till er tjänst ;) höhöhöh sorry att det tog tid baaabe, men det var ju värt att isf (a) :D love u<3!

2010-09-06 @ 21:36:22
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

synd om dig :(

2010-09-06 @ 21:40:39
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

den foundationen har jag och den är bra, den åker inte bort efter halva dagen som allt annat smink gör typ :D

2010-09-08 @ 11:18:42
URL: http://haaannacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0