Cp internet..

Hej alla! Förlåt att jag inte la upp något mer igår, men internet-fan dog som vanligt. Är duktigt trött på det, de bruka dö någon gång under varje dag, typ.. Men igår la de ju av ifrån typ klockan sex på kvällen tills nu idag vid 2två tiden. Men men! Nu funkar det iallafall! :D

Det blev ingen bio igår.. filmen hade tydligen slutat gå.. eller ah närmaste biograf som den gick i ännu var i kalmar, man ba nejtack. Så vi drog ner till stan och köpte chips,dipp,marabou,plockgodis,läsk och slängde oss framför tv:en och kollade på Idol istället! :D De funkade bra det också! :)

Idag vaknade jag vid 10 tiden, (måste vara sjuk?) iallafall så orkade jag inte sova mer när jag väl hade vaknat till. Så jag och babyy drog ner till maxi och inhandlade en massa frallor och satte oss ute på altanen med min underbara familj och käkade frukost utomhus (troligtvis sista gången för i år) Mycket trevligt!



</3 Kan inte leva utan dig, du är min andra halva.







Kommentarer
Postat av: Ricky

Inte jag heller<3<3

2010-09-11 @ 14:14:39
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Ni är så grymt fina tillsammans :D

2010-09-11 @ 16:42:32
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0