Ronneby Ronneby..

Åh jag kan bli på less på denna jävla staden! Eller ja människorna som bor här iallafall.. Alla verkar verkligen veta allt om än/alla. De har fördommar om allt och alla! De snackas hit och dit. Folk påstår sig veta hur man är fast de typ aldrig har träffat än, man kanske har växtat 2-3 ord på en fest och då vet dem tydligen hur ens beteende är? Jaha men vad trevligt. Då kanske man kan fria efter man har pratat med en person i en timme? om man nu kan läsa av en persons sett efter 3 ord. Ja blir så jävla irriterad, alla i denna jävla staden är så sjukt AVUNSJUKA! så de är helt sjukt. Om en person ser exempelvis bra ut då ska man kasta skit på personen för att man är avundsjuk. Istället för att ge personen en ärlig chans? Och ser personen fuckt up så ska man snacka skit om personen av den anledningen istället? Ge människor en ärlig chans, det har jag lärt mig. Du kommer ingen vart med att snacka en massa skit.

Ahja kände ba att jag var tvungen att skriva av mig, jag är inte personen som snackar skit om folk om jag inte har en anledning att göra det! Därför blir jag irriterad när man hör en massa BULLSHIT! Av människor som tror dem är något. Folk som tror dem känner en efter eventuellt man har bytt 2-3 ord med dem, oftast har dem ju inte ens gjort det. Men va fan? De är ju Ronneby, som sagt alla vet ALLT om alla? Am I right or am I right?

Ahja nu ska jag går ner till mina babees och kolla film och dricka te! Så man kanske kan bli på lite bättre humör igen!

Sovgott alla! ;D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0