Rickard och jag. :)

Du är tillsammans med? – Rickard Evaldsson
Hur gammal är han/hon? – 20
När fyller han/hon? – 27 april
Vart bor han/hon? – Ronneby
Har han/hon piercat sig någon gång? –  Massa olika ställen i öronen, ögonbrynet, båda bröstvåtorna, läppen
Har han/hon druckit någon gång? – Ja?
Han han/hon rökt? – Nej.
Vad har han/hon för färg på rummet? – Blått.
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? – Mycket :P
Har han/hon någon fobi? – Nepp
Är han/hon beroende av något då? – Mig påstår han! Haha
Är han/hon envis? – Nja tycker jag inte, inte på någon jobbig nivå, mest på skoj. För att reta mig :D
Vad gör han/hon på helgerna? – Om han inte är med mig festar han eller lanar. :P (GYMMAR)
Beskriv honom/henne med två ord?
– Finast, underbarast!
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? – Om han skulle! Han skulle bli en jätte bra pappa.

Föll du för honom/henne direkt? – Hmm, jag vet faktiskt inte. :P
har du slagit honom/henne? – Bara på skoj :D
Du har roligt med honom/henne? – Absolut!  
Du skulle kunna bo med honom/henne? – Klart! Skulle vara en dans på rosor!
Du vet någonting om honom/henne? – Emg ja? xD hahaha
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? – Japp.
Säg ett ord du känner för honom/henne? – Tillit.
Vad är det bästa han/hon sagt till dig? – Vet inget så direkt. Men de han säger vet man att de är äkta.
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? – Hela han! Utstrållning till max!
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? – Mjaaa xD
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? –Behövs inte. :P


Hur träffades ni första gången?
– Ö xD

Bor ni långt ifrån varandra? – Gatan brevid :P
När blev ni tillsammans? – 19/12-09
Hur länge har ni då varit tillsammans? Öh, hmm lite mer än 7 månader.
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? – Kände och kände?
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? – De mesta typ :P
Har ni sovit över hos varandra? – -.-’’ ? Nej aldrig... :)
Har ni bråkat någon gång? – Ja.
Vem håller fjärrkontrollen? – Kollar inte på Tv xD
Vad har ni gemensamt? – De mesta :P
Har ni samma åsikter om saker? – Hahha, a typ allt. :P
Planerar ni framtiden ihop? – Näe, inte mer än att Rickard ska försöka skaffa lägenhet. Men inte mer än så. :P Och att vi ska ha en katt. :D
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? – 3 och en halv vecka typ.
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? – Ja.
Hur länge kommer ni vara tillsammans? – Tills känslorna rinner ut.

 :D





Kommentarer
Postat av: Ricky

Jag älskar dig mest i hela jävla världen, trots att du slår mig ibland ;) hihihi :) ge mig lgh och att du flyttar in (a) och så en kissee :D:D:D du är den finsate som finns :) här är känslor som inte rinner ut<3

2010-07-26 @ 03:37:42
Postat av: Baralillamoa

Puss sötnows. <3 :)

2010-07-26 @ 03:40:56
Postat av: Miranda M.

var med och tävla om VIMTO-drycker? så här gör du:

1. klicka på länken nedanför.

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

2. svara på två frågor (ett måste)

3. Skriv ett kort inlägg på din blogg där det står ''Jag är med och tävlar hos miranda om vimto-drycker. Var med du också vettja! (länken till tävlingen)

/kram, Miranda♥

2010-07-26 @ 03:56:00
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0