Nattmat <3

Och så var de mina avancerade maträtter! hihi (a)
:P

Vill ni veta den STORA hemligheten?! :D hihi klart ni vill? Menar detta är ju ba så avancerat!

Den till vänster:
Bröd,smör,ost,salt,salladskrydda och vitpeppar! SVIN GOTT! ;)

Den till höger(den skabbiga):
Bröd,smör,ost, och så fick jag någon lustig idé att pröva att lägga på vitlöksost.. xD Det blev misslyckat :( wäähää..

Näe nu ska jag krypa ner i sängen till en film.. Hmm och det blir filmen "Center stage turn it up" :)

Sovgott alla! :D
:D





Kommentarer
Postat av: Sandra ackefjord

Hur gjorde du den moa bäck grejen i inläggen?

2010-07-28 @ 17:00:31
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Baralillamoa

Hahaha de är ju svinlätt :P Ja ba skrev mitt namn i paint xD Sen klipte ut de i lagom storlek! :P Sen ba lägger man till den som en bild. xD

2010-07-29 @ 00:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0