Hemma igen.

Ah då var man hemma igen! Idag var vi på stan (karlskrona) (Jag,jennie,Jossan). De var trevligt hittade dock inte så mycket.. Men något litet fick man iallafall med sig hem. Nu snart ska jag äta, sen ikväll blire förhoppningsvis partyy! Annars får väl vi brudar hitta på något annat, skulle eventuellt bli "fest"/något hemma hos stokki? Hmm xD Ah vi får se vad de blir av denna Fredagen! :)

Detta blev det iallafall. Skulle igentligen inte ha något.. -.-''

sko
ÅHH, har velat ha ett par turkosa tygskor sen jag vet inte när! Men aldrig hittat några. Men idag så! :)

ahahahah
HAHA, trodde aldrig att jag skulle äga ett par sånna här.. xD Hatade Haremsbyxor när dem "kom ut".. Hmm men men? Nu har jag iallafall ett par jag med!

:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0