Hallå eller? :)

Hejhej bloggen, har haft fullt upp hela dagen därför jag inte har lagt upp något idag! Började med att mamma skrek upp mig vid ett tiden, för vi skulle ner till stan en runda.. Så vi drog ner till stan gjorde lite ärenden. Köpte bland annat ett par nya mjukisbyxor! <3 Menar jag har ju inga mjukisbyxor? xD Hmm.. Man kan inte ha för många mjukisbyxor! Men men, sen stack vi hem så hoppade jag in i duschen. Och direkt efter det så stack jag och Rickard ner till stan och käkade pizza. <3 Sen drog vi ut till Hasslö, och åkte ut med båten och fiskade med Rickards pappa. Blev en massa sill! :D Mumms! Sedan var de bara att skynda sig hem byta om och sen körde Rickard mig till Jennie så kollade vi film.. a iallafall jag? Hon somnade. xD Men blev en trevlig pratstund på vägen hem iallafall! :)

Lite bilder ifrån idag! :D Fisk-Moa! :D




:)
Man fick låna ett par riktigt snygga regn kläder! Byxorna var inte alls typ 20 storlekar förstora! :D Haha. De var verkligen enorma! :P

;D
Stefan! :D (Rickards pappa)

<3
Du & Jag. <3

:D:D:D
Moa..gillar..fisk..väldigt..mycket.. förmycket?

;o
FISK! <3

PK
Pk beroende..


:D





Kommentarer
Postat av: <3

Du och jag, jag och du:)<3

2010-07-29 @ 03:19:20
Postat av: Moa

PUSS ;*

2010-07-29 @ 03:35:22
URL: http://baralillamoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0