Chacha bloggen? haha :D

Vaknade klockan 1 idag av att mamma skrek att ja skulle gå upp.. Sen gick jag och duschade och efter de följde jag med mamma till stan för hon skulle göra lite ärenden. Först var vi på soptippen och slänge en massa skit.. Så otroligt stökigt nu när vi renorverar! Efter de åkte vi till Woody och handlade lite. Och sen till Team sportia, sen skulle vi upp till Kim (min bror) och fika, men han var inte hemma så vi åkte hem. Och nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Skulle äta ute med tjejerna men de blev intställt. Så får väl se vad som händer. Fundera på att cykla ner till stan sen och sola.. Men får se.. Om.. jag.. orkar.. (a):D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0