Svar på frågestunden

Ah detta är ju min första frågastund, så blev inte så många frågor. :P Men whatever, här är svaren. (:


  1. Hanna :)  ([email protected])

hur lång är du? :D
   
 
Svar: Haha, jag är 1,65cm =)


2. Johanna  ([email protected])

Hur länge har du & Rickard vart tsm? :D
   
Svar: I snart 8 månader. :)


3.
isabäck
 
"omgtönt"
Håll käften din ultre nerd. du måste fan vara evterbliven. ?
sandra är ju fan vår kusin ditt retarded -.-''

Svar: Hahaha tagga ner Isa ;) de var ju Noah ;D
   
 

4. Snyggve  ([email protected])


varför är du så snygg :P

Svar: De är nog en smaksak. :P
   
 

5.
omgtönt  ([email protected])

TYCKER DU VERKLIGEN DET ÄR OK ATT SANDRA STALKAR DIG? HÖRT ATT HON HAR AIDS.

Svar: OMFG?! seriöst? ah nej då går de ju inte för sig! ;) Hahah, nej de ju min kusin som leker staker, så det är lugnt. (Hon har inte aids)
   
 


6. sanna:


har du kollat på porr ngn gång ? :)

Svar: Ja! hela tiden! Jag gör nog inget annat en att kolla på porr. 

   
 
7. Sandra Ackefjord ♥  :

JAG ÄR DIN STALKER OCH VILL VETA ALLT :D:D:D

Vad hette din första pojkkvän och när fick du din första kyss :D

Svar: Hahahah, min första "riktiga" pojkvän hade jag i sexan.. Och han hette Hampus xD Han och jag var väl tsm typ en månad.. hahaha!.. Och de var av han som jag fick min första riktiga kyss. :P


:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0