Stan

Hallåhallå

Har nyss kommit hem ifrån ett drygt 3 timmars långt stan-besök. Rickard skulle göra en massa ärenden och jag  var bara med som sällskap, plus att de var så fint väder ute så vi cyklade faktiskt ner.. och nej det var inte frivlilligt.. Jag hade glömt att på festen i lördags så körde vi ju dit och rickard har inte hämtat bilen än. Så när vi var påväg ut ifrån huset så säger Rickard "- Ska vi gå eller cykla?" Jag typ ba "VA?! xD" Sen ba just de! cuttcutt.. Hahah, men jag överlevde det med! De var faktiskt ganska mysigt att cykla i de fina vädret! Men vi cyklade bara ner mamma fick köra hem oss! (a) www.lataungdomar.se :)

Ahja de vi gjorde på stan var att vi var på Banken och sedan var vi på Arbetsfömedligen med imed att Rickard jobbar sin sista vecka nu denna veckan på ABB. Och han måste ju skriva in sig nu igen på Arbetsförmedligen för att han vill ha ett jobb så fort som möjligt osv. Men man vet ju inte om han får fortsatt på ABB heller. :) Ahja iallafall sen käkade vi glass på torget med! mumsmums.

Nu sitter jag här och är jätte skabbig så ska nog springa upp i duschen nu! :s









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0