Städa/tacos/sova/bio

Hejhej!

Bara så alla vet så har jag en riktig skit dag.. Är typ sjuk eller något :/ Har ont överallt och orkar inte göra någonting.. Allt är typ jätte ansträngande så jag måste typ lägga mig ner hela tiden för att inte svimma.. xD

Men iallafall.. Just nu har jag och babyy städat undan här hemma och nu håller vi på att laga tacos till hela familjen. :) Jätte länge sedan jag åt tacos så det ska bli jätte gott!

Sen ikväll ska vi kolla på Vampyrer suger i karlskrona! Ska försöka sova en stund efter maten med, för jag vill verkligen inte somna på biografen.. Och sen vill ja jätte gärna se filmen också för den verkar så sjukt rolig. Så ja hoppas den får mig på bättre humör! :)

Har lagt upp trailern innan men tänkte jag kunde göra det igen! :) Finns säkert någon som inte har sett den! :)







Kommentarer
Postat av: Hanna :)

haha den filmen har jag sett, den är lite skum men ändå bra xD

2010-08-22 @ 12:12:46
URL: http://haaannacarlsson.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

det blev jag med, så jag är ganska glad att jag laddade ner den istället för att betala haha snål

2010-08-22 @ 12:41:28
URL: http://haaannacarlsson.blogg.se/
Postat av: Ricky

Den var dålig :(

2010-08-22 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0