Segdah!

Hej alla glada! :)


Sorry att ja inte lagt upp något idag, har bara seeeegat mig fram idag, vaknade FYRA?! Va FAN är det? xD Hela dagen *POFF* borta.. Hmm sen har jag bara suttit och läst en jävla massa bloggar.. Faktiskt.. jag brukar inte läsa så mycker bloggar.. Jo visst ja läser när jag har tid och känner för det. Men ja är inte den som följer 20 bloggar varje dag, och verkligen måste kolla dem varje dag med. De blir bara för mycket enligt mig. Men ah, sen har jag käkat lite, nu sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig.. Känner mig inte så fräsch right now.. :)

Ser inte ut att bli så himmla mycket av denna dagen assu.. Fundera på att gå ner till stan och sola, bleknar bort. 


Ahja nu ska ja iallafall duscha! Får se vad de blir av denna dag! :D Ha de bra så länge! :)








Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord

hahaha, jag följer typ mellan 30-60 bloggar varje dag :D



Men jag har www.bloglovin.se ;)

2010-08-04 @ 20:31:09
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Ricky

Det är enbart illa Sandra :/

2010-08-04 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0