Panik över mitt hår..

Näää nu måste jag nana! Ska upp klockan tio imorgon.. CUTT CUTT, kommer fan aldrig orkar gå upp då. Ahja, kvällen har varit trevlig. Var hos Cindy och kollade film och käkade fett <3 Skönt att bara ligga ner och typ dö i soffan. (a) sova. <3 hihihh.

Hoppas alla har haft en bra dag! :)


Sitter här och har lite smått panik över mitt hår med.. Asså jag ska inte klippa mig de blir bara katastrof. Jag är aldrig nöjd efter jag klippt mig. Eller jo kanske har hänt nån gång men de är inte ofta! Nu senast när jag klippte mig var de jätt långt och fint! (se bild nedanför) Sen är de ju så jävla efterblivna med (frisörer), man säger ah ta 1-2 cm (de slitna).. Så klipper de av 10 cm?! Man ba aha.. tack.. TYP?! åååh. Jävla tur att jag har hår som växer som ogräs iallafall.. Nu har jag verkligen bestämmt mig för att jag ska ha långt hår! Ångrar mig bara om jag klipper av de så! Dock ska jag ha kortare lugg. Men längden på håret ska faniimeej vara långt! :) Så tack för att jag fick det ur mig. KÄNNS mycket bättre NU! :) thiiii.


Dock gult.. men ignorera det! (a)

:D





Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Du är snyggare i långt :D

2010-08-12 @ 12:26:56
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0